Білім беру бағдарламалары

Кафедра «Менеджмент және маркетинг» білім беру бағдармалары

 

 

Шифр және БББ атауы

Сипаттама

Берілген квалификация

1

6В04120 - Менеджмент

      БББ бірегейлігі  6B04120 - Менеджменттің бірегейлігі нарық конъюнктурасы мен сыртқы ортаның тұрақсыздығы жағдайында басқару шешімдерін қабылдау дағдыларын игеру қабілетінде. Білім беру бағдарламасының артықшылығы - бітірушіге көптеген лауазымдарға орналасуға және мансаптық өсуге мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды біріктіру. Университеттің материалдық-техникалық және кадрлық әлеуеті экономиканың нақты секторы мен қызмет көрсету саласының кәсіпорындары мен ұйымдары үшін жоғары білікті мамандар-менеджерлер дайындауды қамтамасыз етеді.

БББ мақсаты - тиімді басқару қызметіне дайын, әр түрлі деңгейдегі стратегиялық шешімдер қабылдайтын, компанияны нарықта айтарлықтай бәсекелік артықшылыққа жетелейтін жоғары деңгейлі менеджерлер бакалаврларын даярлау.

БББ міндеттері:

- кәсіптік этикалық стандарттардың маңыздылығын түсіну және осы стандарттарды ұстану, қоғамдағы әлеуметтік жауапкершілікті мінез-құлықты қалыптастыру;

- білім алуды өмір бойы жалғастыруға, кәсіптік мансабында өзгермелі жағдайларға сәтті бейімделуге мүмкіндік беретін бакалавриаттың базалық дайындығын қамтамасыз ету;

- сауатты және дамыған сөйлеуді, ойлау мәдениетін және басқару саласындағы еңбекті ғылыми ұйымдастыру дағдыларын игере отырып, дамудың жоғары интеллектуалды деңгейіне ие болу үшін жағдайларды қамтамасыз ету;

- олардың мамандығы бойынша жұмысқа орналасу немесе кейінгі білім деңгейлерінде үздіксіз білім алу мүмкіндігін қамтамасыз ету үшін интеллектуалды, физикалық, рухани, эстетикалық дамуына жағдай жасау;

- экономикалық субъект қызметінің жоспарлары мен стратегияларын құру, соның ішінде. персоналды тиімді басқаруды және бизнес-процестердің тиімді қызмет етуін жүзеге асыруды қамтамасыз ететін басқару шешімдерін қабылдау.

 

Экономика және бизнес бакалавры

2

6В04160 - Маркетинг

БББ 6B04160 - Маркетингтің бірегейлігі тауарлар мен қызметтерге нарықтық сұраныс пен ұсынысты зерттеуде, компания өнімдерін сатуды ұйымдастыруда жатыр. Маркетингтік және социологиялық зерттеулер жүргізу, сондай-ақ білім, білік және дағдыларды біріктіру, бітірушіге көптеген лауазымдарға орналасуға және мансаптық өсуге мүмкіндік береді. Университеттің материалдық-техникалық және кадрлық әлеуеті экономиканың нақты секторы мен қызмет көрсету саласының кәсіпорындары мен ұйымдары үшін жоғары білікті маркетингтік мамандарды дайындауға мүмкіндік береді.

БББ мақсаты: маркетингтік, басқарушылық және өндірістік міндеттерді шешу саласында кәсіби қызметке жоғары шығармашылық әлеуетке ие маркетологтардың бәсекеге қабілетті бакалаврларын, креативті ойлайтын мамандарды дайындау.

БББ міндеттері:

- кәсіптік этикалық стандарттардың маңыздылығын түсіну және осы стандарттарды ұстану, қоғамдағы әлеуметтік жауапкершілікті мінез-құлықты қалыптастыру;

- білім алуды өмір бойы жалғастыруға, кәсіптік мансабында өзгермелі жағдайларға сәтті бейімделуге мүмкіндік беретін базалық бакалавриат даярлауды қамтамасыз ету;

- бәсекелестер нарығын бақылау, маркетингтік зерттеулер жүргізу, сатудың перспективалық нарықтарын зерттеу, қорытынды есептерді шығару, компанияның маркетингтік саясатын қалыптастыруға қатысу;

- компанияның маркетингтік жоспарын құру, оны бюджеттеу, маркетингтік қызметті жүзеге асыруды үйлестіру және тұрақты бақылау, кәсіпорындағы маркетинг бөліміне жалпы басшылықты жүзеге асыру;

- сауаттылық пен дамыған сөйлеуді, ойлау мәдениетін және маркетинг саласындағы еңбекті ғылыми ұйымдастырудың дағдыларын игерудің жоғары жалпы интеллектуалды деңгейіне ие болу үшін жағдайларды қамтамасыз ету;

- олардың мамандығы бойынша жұмысқа орналасуын немесе кейінгі білім деңгейлерінде оқуды жалғастыруын қамтамасыз ету үшін интеллектуалды, физикалық, рухани, эстетикалық дамуға жағдай жасау.

 

Экономика және бизнес бакалавры

3

6В04150 –

Мемлекеттік және жергілікті басқару

       БББ бірегейлігі  6В04150 - Мемлекеттік және жергілікті басқарудың бірегейлігі «мемлекеттік органдарда да, ұйымдарда, кәсіпорындарда да, түрлі ұйымдық-құқықтық нысандарда да кең ауқымды ресми лауазымдарға және мансаптық өсуге өтініш жасауға мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды біріктіруден тұрады; инновациялық пәндерді оқытуға мүмкіндік беретін жоғары материалдық, техникалық және кадрлық әлеуетін пайдалану. Бұл, өз кезегінде, мемлекеттік және жергілікті басқару органдарына жоғары білікті мамандарды даярлауға мүмкіндік береді.

       БББ мақсаты: Мемлекеттік қызметтерді көрсету және оның мониторингі  және ұйымды тиімді басқаруды қамтамасыз ету, мемлекеттік және жергілікті басқару жүйелерін ұйымдастыру мен жұмыс істеуіне қатысу, әлеуметтік-экономикалық даму үрдістеріне сәйкес басқаруды жетілдіру, оңтайлы басқару шешімдерін өз бетінше қабылдай білу саласында теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.

       БББ міндеттері:

-қоғамдағы әлеуметтік жауапты мінез-құлықты қалыптастыру, кәсіби этикалық нормалардың маңыздылығын түсіну және осы нормаларды ұстану;

-өмір бойы оқуды жалғастыруға мүмкіндік беретін бакалавриаттың базалық білімін қамтамасыз ету, олардың кәсіптік мансаптары бойынша өзгеретін жағдайларға сәтті бейімделу;

-жалпыұлттық экономиканың салалары бойынша еңбекті ғылыми ұйымдастыру деңгейінде дамытудың жалпы интеллектуалды деңгейін иелену, сауатты және жақсы дамыған сөйлеу, ойлау мәдениеті мен дағдыларын меңгеру үшін жағдайларды қамтамасыз ету;

- білім берудің келесі деңгейлерінде мамандық бойынша немесе үздіксіз білім алу мүмкіндігін қамтамасыз ету үшін зияткерлік, физикалық, рухани, эстетикалық даму үшін жағдай жасау;

- экономика, кәсіпкерлік және менеджмент саласында толыққанды, сапалы білім алу, кәсіби құзыреттілікті алу.

Экономика және бизнес бакалавры

4

7М04120 – Менеджмент (ҒП)

       7М04120-Менеджмент БББ бірегейлігі қоғамдағы мамандықтың әлеуметтік маңыздылығымен анықталады: Менеджер бүгінгі таңда ең танымал мамандықтардың бірі болып табылады. Менеджмент бизнестің барлық салаларында. Кәсіптің массасы мен бірегейлігі: Бұл жұмыс жауапты және мақсатты адамдарға арналған. Кандидаттан нақты салада тәжірибе (теориялық және практикалық білім) болуы керек.

БББ-ның мақсаты: Өзін-өзі дамытатын тұлғаны 2 жыл бойы қалыптастыруға ықпал ететін білім беру ортасын құру, бәсекеге қабілетті, білікті басқарушы кадрларға қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыратын, негізгі кәсіби қызметтерді орындауға дайын.

БББ міндеттері:

- қоғамдағы әлеуметтік жауапты мінез-құлықты қалыптастыру, кәсіби этикалық нормалардың маңыздылығын түсіну және осы нормаларды ұстану;

- өмір бойы оқытуға арналған дағдылар мен дағдыларды қамтамасыз ету, бұл өздерінің кәсіптік мансаптары бойынша өзгеретін жағдайларға сәтті бейімделуге мүмкіндік береді;

- дамудың жоғары жалпы интеллектуалды деңгейін иелену, шаруашылықты басқару саласындағы білімді және дамыған сөйлеуді, ойлау мәдениетін және ғылыми ұйымдық жұмыс дағдыларын игеру үшін жағдай жасауды қамтамасыз ету;

- экономикалық менеджмент саласында бітірушілердің бәсекеге қабілеттілігін қалыптастыру, оларды мамандық бойынша тезірек жұмысқа орналастыру немесе білім берудің келесі деңгейлерінде үздіксіз білім алу мүмкіндігін қамтамасыз ету.

Экономика ғылымдарының магистры

5

7М04122 – Менеджмент (проф)

       БББ 7М04122 - «Менеджмент» бірегейлігі қоғамдағы кәсіптің әлеуметтік маңыздылығымен анықталады: менеджер - белгілі бір қызмет бағытының тиімді жұмысына жауапты менеджер немесе менеджер. Біздің уақытымызда менеджер мамандығы өте қызықты, сұранысқа ие және тиісті білімі бар адамдар әрдайым жұмысқа орналасады. Менеджер көптеген қызметкерлерді басқара алады, оларды ынталандырады. Компанияны тиімді басқару үшін әр түрлі көздерден ақпараттың шексіз ағымын есте ұстау қажет.

БББ мақсаты: мемлекеттік және бір шет тілінде еркін сөйлейтін мамандарды даярлау, стратегияны, ұйымның қызметін анықтауға қабілетті тұжырымдамалық, аналитикалық және логикалық ойлау дағдыларын көрсетіп, бөлімдер деңгейінде шешімдер мен жауапкершілікті қабылдайды.

БББ міндеттері:

- жоғары сапалы, жоғары сапалы мамандандырылған білім алу, экономика саласындағы басқарудың кәсіби құзыреттілігін, өндірісті ұйымдастыру және ұйымдастыру;

- дамудың жоғары жалпы интеллектуалды деңгейін игеру, сауатты және дамыған сөйлеу, гуманитарлық мәдениет, жоғары адамгершілік, этикалық және құқықтық нормалар, ойлау мәдениеті мен еңбекті ғылыми ұйымдастыру дағдыларын игеру;

- еңбек нарығында магистранттардың шығармашылық әлеуетін, бастамашылығын және инновациясын және бәсекеге қабілеттілігін дамыту, мамандық бойынша тезірек жұмысқа орналасу мүмкіндігін қамтамасыз ету;

-оқушыларды таңдаған бағытта теориялық, практикалық және жеке оқытуды тереңдету;

- магистранттардың өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту қабілеттерін дамыту, белсенді өмірлік белсенділік барысында жаңа білімнің өзіндік шығармашылығын меңгеру дағдылары мен дағдылары

Экономика және бизнес магистрі

6

7М04160 – Маркетинг (ҒП)

       БББ 7M04160 - «Маркетинг» бірегейлігі өндірушіден тұтынушыға дейін тауарлар мен қызметтерді өндіру мен жылжыту процесіне әсер ететін көптеген факторларға байланысты. Маркетолог бұл факторларды зерттеп, сауда және сатылым қызметін зерттеу саласында бірқатар іс-шараларды жүзеге асырады. Оның барлық жұмысы маркетинг бөліміне шоғырланған. Ол өз бөлімінің жұмысын жоғарыда аталған ақпарат шынайы және уақтылы түрде ұйымдастыруға тырысады.

БББ мақсаты: шығармашылық, ғылыми және жүйелі тәсіл негізінде шаруашылық субъектілерінің маркетингтік қызметін жүзеге асыру үшін экономика, маркетинг, менеджмент, статистика саласындағы қажетті білімі бар маман дайындау.

БББ міндеттері:

- қоғамдағы әлеуметтік жауапты мінез-құлықты қалыптастыру, кәсіби этикалық нормалардың маңыздылығын түсіну және осы нормаларды ұстану;

- өмір бойы оқытуға арналған дағдылар мен дағдыларды қамтамасыз ету, бұл өздерінің кәсіптік мансаптары бойынша өзгеретін жағдайларға сәтті бейімделуге мүмкіндік береді;

- нарықтық және нарықтық қатынастар саласындағы ғылыми және практикалық мәселелерді шешуде білімді, түсінушілікті және қабілетті қолдануда берік негізді қамтамасыз ету;

- жаһандық және әлеуметтік контекстте жоғары сапалы және терең маркетингтік зерттеулер жүргізбей, болжанбайтын сыртқы және ішкі қажеттіліктерді есепке ала отырып, жаһандық интеграция кеңістігіне кіру ниетін түсіну үшін қажет кең білімі бар магистранттарды ұсыну

Экономика ғылымдарының магистры

7

7М04162 – Маркетинг (проф)

БББ 7М04162 – "Маркетинг" бірегейлігі тауарлар мен қызметтерді өндірушіден тұтынушыға өндіру және жылжыту процесіне әсер ететін көптеген факторлардың болуымен анықталады. Маркетолог осы факторларды зерттеумен айналысады, сауда және маркетингтік қызметті зерттеу саласындағы бірқатар шараларды жүзеге асырады. Оның барлық жұмысы маркетинг бөлімінде шоғырланған. Ол өз бөлімінің жұмысын жоғарыда аталған ақпарат шынайы және уақтылы болатындай етіп ұйымдастыруға тырысады.

       БББ мақсаты: экономика, маркетинг, менеджмент, статистика саласында қажетті білімі бар мамандарды шығармашылық, ғылыми және жүйелі тәсіл негізінде шаруашылық жүргізуші субъектілердің маркетингтік қызметін жүзеге асыруға даярлау.

       БББ міндеттері:

- қоғамда әлеуметтік жауапты мінез-құлықты қалыптастыру, кәсіби этикалық нормалардың маңыздылығын түсіну және осы нормаларды сақтау;

- өмір бойы оқу дағдылары мен дағдыларымен қамтамасыз ету, бұл олардың кәсіби мансабының барлық кезеңінде өзгеретін жағдайларға сәтті бейімделуге мүмкіндік береді;

- нарық және нарықтық қатынастар саласындағы ғылыми және практикалық мәселелерді шешу қабілеті және түсіну, білімді қолдану саласында берік негізді қамтамасыз ету;

- магистранттарға жаһандық және әлеуметтік контексте сапалы және терең маркетингтік зерттеулер жүргізбестен болжауға болмайтын сыртқы және ішкі қажеттіліктерді ескере отырып, әлемдік интеграциялық кеңістікке кіру ниетін түсіну үшін кең білім беру.

 

Экономика және бизнес магистрі